Slut

Jag är så trött. Sover för lite på nätterna, jobbar långa dagar och orkar inte hålla mig vaken till kvällen utan somnar i soffan. Anna ringde och väckte mig förut. Hon hämtar mig kl 13 imorgon och kör mig till kiropraktorn i Kungälv. Får hoppas att de kan hjälpa mig! Det var riktigt jobbigt att gå med Daisy när jag kom hem idag. Det värkte i höften och högg till i den. Aj!
 
Nu ska jag försöka sova... Saknar min älskling otroligt mycket! :'( Önskar han var här men istället befinner han sig 60 MIL härifrån. Jag tog ett glas bubbelrosévin förut och tände lite ljus i min ensamhet. Så läser man på nätet om en undersökning de gjort att när man umgås så ökar immunförsvaret och man kan leva upp till 10 år längre. Jag lär ju inte bli gammal! Men jag känner det i mig liksom att när jag är med honom så känner jag mig lycklig, trygg och uppskattad inombords. Det blir ett slags välbefinnande som kopplas på automatiskt när han är i min närhet. Hoppas verkligen han kan komma hem imorgon!!
 
SAKNAR DIG så det gör ont! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0