Solsken efter regn

Gud vad kvavt det är ute, trots att det regnat. Var ju genomsvett efter promenaden med vovven.. Hoppas det blir fint väder nu i helgen!! 
 
Jag är sååå trött! My gawdh. På väg hem efter jobbet såg jag massa studenter som åkte i fina bilar, inte alls avundsjuk! Själv åkte man i en krockad gammal ford... Men den dagen glömmer jag aldrig, hade så himla roligt! 
 
När jag kom hem träffade jag min kompis -en jättefin katt som håller till här på gatan. Något Birma-aktigt med platt ansikte och blåa ögon. Den är så vacker! Så mjuk päls har den och den gillar att kela. Så söööt! <3 Tyvärr tycker inte mina katter om den, dom fräser åt den. Annars kunde dom ju blivit polare! 
 
Tog bilder, blev inge vidare men får duga: 
Tyvärr ser man inte de vackra blåa ögonen på denna bilden :( 
 
Så mjuk o go! Vill ha den som nalle haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0