Steker

Sitter just nu och solar på balkongen på jobbet. Jobbar mellan 7:30-21 idag och har rast nu. Sjukt gött i solen!

Molly mår bättre nu, tog av henne tratten imorse och påbörjade behandlingen med antibiotika. Hon ska ha 1/4 tablett 2 ggr/dag samt oral injektion som är smärtlindrande. Stackarn! Men hon går bra på sitt ben nu och hon hoppade ut genom fönstret imorse. Så hon är på bättringsvägen! Både matte och husse tar hand om henne. Klas var så söt igår, han lyfte upp henne och klappade henne så sa han "vill du vila lite gumman?" och bar in henne till sängen. Naaaw <3

Klas blev väckt av min morbror Lasse imorse vid 7-tiden. Han hämtade spännband som jag lagt i en påse till honom vid garaget. Vi chattade på Facebook igår och han skrev att jag kunde lägga ut påsen så han "slapp störa oss på morgonkvisten". Han var ju inte tyst precis berättade Klas. Han hade smällt i bildörren och Daisy hade skällt på honom. Min kusin Martin körde tydligen, han övningskör..

Idag är Klas i Göteborg och hjälper sina kollegor med elen/lampor på deras lastbilar. Och jag jobbar heeela dagen. Men vi ses ikväll iallafall. Men Klas åker ju imorgon igen, ganska tidigt... Han kom ju nyss hem! Hatar att jobba helgen när han väl är hemma! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0