TRÖTT

Äntligen efter en jobbig dag på jobbet med skäll, gnäll, sjukhusinskickningar, strul o skit så är jag ledig imorgon efter helgens arbete. Jag är genomtrött... Kände när jag kom hem hur äckligt trött jag var, genomsvettig, varm, brännande känsla av för mkt kaffe för att hålla sig vid liv och ah usch.
 
Sov dåligt inatt, det värkte så i höften och knät. Så var tvungen att ta en starkare tablett imorse för att överleva dagen. 
 
Får se vad jag gör imorgon på min lediga dag. Borde besöka min kära morfar och se hur det är med honom. Handla måste jag och jag kommer väl inte orka göra så mycket mer än så.
 
Fick nyss reda på att Klas kommer hem ikväll efter att ha hört att han INTE gör det så jag är jätteglad och tacksam! Behöver verkligen honom nu <3 (okej jag erkänner; grät av lycka! Så glad blev jag)
 
Fick lite psykbryt innan. Skrattade och grät på samma gång haha! Snacka om trött. Ska bli så jävla skönt med en välbehövd semester. Skönt med sen semester också, när alla andra redan haft sin har jag min kvar ;) En av gruppledarna sa "din semester stör inte verksamheten." 
 
Min fina när vi var i Norge på äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0