Alarm

Idag eller ah igår klockan är ju 1:30 så bytte vi larm från Sector Alarm till Verisure, så det var en kvinna här förut och installerade det. Mycket mordernare detta larmet då man har en app på telefonen som man kan larma på/av, se om någon kommit hem, hur varmt det är hemma, luftfuktigheten osv. Så nu på natten när jag ska sova satte jag på "skalskyddet" så larmet går om någon bryter sig in. Känns tryggare då jag känner mig otrygg utan Klas. Detta larmet är mycket roligare att använda eftersom man kan styra det på ett helt annat sätt. Det gamla använde vi ju knappt, var ju inte dessa smarta funktioner på det, väldigt old fashion. Vi kan även sätta på lampor eller andra elektriska aparater när vi inte är hemma genom att sätta på dem via appen! 
 
Annars så har jag lidit av skallebonk hela dagen, kul. Nu ska jag nana och så har min prins lovat att vara hemma när jag kommer hem imorgon kl 21. Jobbar kväll men får åka in tidigare eftersom vi har APT..
 
 
 
Rekommenderas :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0