May Beauty

Drygaste fredagen ever typ... Gick upp sent idag, gick en sväng med Daisy och nu sitter jag liksom bara och väntar på att Klas ska komma hem. Klockan börjar bli mycket och jag ska upp 6 imorgon och jobbar hela dagen fram till 21. Så jag blir lite småstressad för att jag vill hinna vara med honom och det värsta är att jag jobbar hela helgen och han äntligen är ledig. Den suger hårt måste jag säga. 
 
Hade lite egentid igår, tog ett varmt bad och testade May Beautys incredible face mask och den var grym! Man penslar först på den, låter den verka i ca 30 min då den torkat och sedan drar man av den, den är som en tunn hud typ. När man drar av den så följer alla orenheter i huden med som pormaskar, olja i fet hy, död hud och den motverkar akne. Så när jag tog av den så var huden helt sprillande ren! Kändes väldigt skönt och ovant må jag säga. 
 
Klas sade att vi skall prata om mitt jobb när han kommer hem, han ser ju att jag inte mår bra. Han sa att jag skall prata med Pernilla, en av gruppledarna. Mer om det sen! Kollade btw jobb igår och de söker uskor till Signes Hus, ett boende i Onsala, Ekhaga äldreboende, inom hemtjänsten osv. 
 
Me and my mask!
 
Julle undrade vad jag smetat in fejset med!
 
Jag drar av den.
 
Mitt otroligt rena ansikte. Vanligtvis har jag fula pormaskar på näsan men nu är de puts väck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, amaaze

Svar: Ja den är grym! Jag blev amazed av den haha ;)
linnzplace.blogg.se

2014-05-13 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0