Over and over again

Jobbat kväll idag och har för en gångs skull kunnat tagit det lugnt, gör mycket med 2 färre vårdtagare...Men om två veckor flyttar det in en ny boende, hoppas han är go! :)
 
Jo, another thing -jag är fruktansvärt trött på mitt hår, har lust att kapa av skiten. Om jag låter det självtorka blir det väääldigt lockigt men något tovigt, kammar jag det när det är torrt ser det ut som svinto! Förjävligt. Har det ALLTID uppsatt för att jag tycker det är så fult släppt... What to do?! :( 
 
Jag läser ganska många bloggar och har tänkt på att det verkar som tjejer nu för tiden ska ha långt svallande hår, vara solbrända, smala och snygga ofc. Så har jag tänkt på vad killar har sagt som jag varit tillsammans med, att de vill jag ska ha långt hår, gillar tjejer med långt hår, tycker jag är fin i långt hår och BLABLA! Men hallå är jag ful annars eller? Många tjejer använder sig av löshår, men jag känner att 1: det är för dyrt, 2: som usk är det ganska olämpligt med långt fint hår, man behöver aldrig vara snygg på jobbet, 3: det känns fejk. Känns bara så onödigt helt enkelt, det är skillnad på mig och kända bloggare som gärna har ett snyggt yttre då de marknadsför sina produkter och syns mycket i media.
 
 
Såhär känner jag att tjejer skall se ut idag:
 
 
 
 
 
Någon som håller med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0