Back to work

Hej alla fina! ♥ 
 
Ni skriver att jag ska ge honom en chans, men det känns oerhört svårt att lita på honom igen. Han ljög hela tiden fast jag hade bevis, ljög mig rakt upp i ansiktet. Han verkade inte alls rädd om oss, han sa varje dag att det kanske var bättre vi gick skilda vägar och han var inte ens ledsen, visade ingenting medan jag grät och grät.. Hade han varit rädd om oss hade han väl erkänt allt på en gång? Varit ärlig och uppriktig? 
 
Jag kan inte kalla det han gjort för "misstag" eftersom det är en medveten handling. Han har medvetet suttit och skrivit till andra tjejer "du är vacker som en ängel från ovan" och "I'm always horny", att de är sexiga, kallat dem baby osv. Skickat ca 5000 kr till en av dem som hon skulle ha till "mediciner". Det värsta med allt detta är att jag hittade mer och mer saker när han sa att det inte fanns mer, han ljög om det också... Alla dessa ord och bilder gör så fruktansvärt ont när jag tänker på dem. Jag trodde att JAG var allt för honom, att han inte var en sådan kille som skickade kukbilder till andra. Är man dessutom förlovad med någon så har man ju ett löfte till den personen. 
 
Jag har frågat honom om han skulle fortsatt skriva med massa tjejer om jag inte kommit på honom då sa han "nej jag var ändå på väg att avsluta det." Hur fan ska jag kunna tro på det då? Jag har frågat om han haft telefonkontakt med tjejen på fb då sa han "nej, jag svär på min farmors grav!" Hur ska jag kunna veta att det han säger är sanningen?? När han skrev till henne "ring mig sen"...? 
 
Hade jag dessutom inte kunnat släppa om det var hennes nummer han skickat pengar till hade han kommit undan med det. Jag sökte sanningen, jag kände på mig att han inte var ärlig mot mig. Vad vet jag? Tänk om han hade tänkt åka upp till henne och "ta hand om henne". Han sa nämligen att det var en kurs i asfaltsläggning i Gävle (där hon bor) helgen samma vecka jag kommit på honom med att skriva till henne. Han hade skrivit "puss♥" till henne och "synd jag jobbar imorgon, annars hade jag åkt upp till dig." Känns som att han var PÅ VÄG till henne. Att han verkligen tänkte åka till henne och träffa henne. Men det blånekar han ju givetvis. 
 
Är man verkligen förälskad i någon så tänker man inte ens tanken att göra som han gjort. Jag skulle aldrig i mitt liv ens tänka tanken att göra så mot honom som han gjort mot mig! Är man tillsammans med någon och verkligen älskar den personen så är man rädd för att såra hen, man tänker inte på någon annan, vill inte se någon annan. Att han varit aktiv på den här sex/dejting-sidan gör det ännu värre. Hans ord "söker någon att ha lite skoj med" ekar i mitt huvud. Alla bilder på nakna tjejer han fått skickat till sig som han dessutom sparat på telefonen. Jag blir så ledsen bara jag tänker på det.
 
Att han även kunde med att ligga i VÅR säng och fota sig själv naken och skicka till den här "Bella" är ju vidrigt. Att han skickade FLERA bilder till henne... Jag undrar hur fan han tänkte om mig när han gjorde så?! 
 
Han har inte ens kunnat ge en förklaring till VARFÖR han gjorde det. "Jag ville ha uppmärksamhet.." och "jag ville öva engelska." Dummaste jag hört. Jag har ifrågasatt vad JAG gjort för fel för att han gjorde såhär. Var jag inte tillräckligt intressant för honom? Var jag tråkig? Inte tillräckligt snygg? Han har sagt att det är HANS fel, och ja givetvis men varför söka uppmärksamhet från andra på det här viset om man nu är tillsammans med "den man vill tillbringa resten av livet med"?
 
Känns som hans känslor för mig avtog mer och mer. Vi kunde ha filmkväll och plötsligt ringde hans telefon, han svarade och gick därifrån. När JAG ville ha uppmärksamhet när han pratade i telefon var jag bara jobbig. Jag vet inte men känner bara att jag gjorde mer för honom än vad jag fick tillbaka. 
 
Jag trodde verkligen vi var "det perfekta paret". Låter löjligt att skriva, alla har sina problem men det kändes rätt, kändes som om jag var allt för honom och han allt för mig. Jag trodde jag kunde lita på honom till 110%. Men visade sig ju vara felaktigt att tro det.. 
 
Jag ska åka tillbaka till Kungsbacka idag så ska sätta mig ner med honom så får han säga vad han vill ha sagt. Men ingen förklaring i världen kan han ge som får mig att tycka att det han gjort är okej. 
 
Blir inte alls roligt att jobba imorgon och sova i vår lägenhet då stämningen är så spänd, så sorgsen...
 
Tatueringen han gjorde efter jag hittade det han skrivit med tjejen på Facebook. Som om jag skulle förlåta honom för det... Som om det skulle få mig att tro "aah han älskar mig mest i hela världen, han har säkert inte gjort något mer än skrivit med henne." 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Linn tycker det är bra att du åker ner till han, det finns nog ingen som kan ge en förklaring så bra att man kan förlåta hen! Men det är vad han gör efter det som räknas, och att han säger sanningen. vilket du får själv tolka. Tror ju visserligen inte att man sätter sig och ljuger om man får den chansen, och detta skulle jag kalla för "misstag" han har ju inte legat med någon av dom så du måste du har betytt något mer än vad du tror! Kolla med han vad hans syfte va och låt han visa dig vad du betyder för honom så kan man fatta ett beslut där. Nu vet inte jag hur nära han var sin farmor men om han var riktigt nära henne, så skulle jag faktiskt våga lita på en kille som säger så att han talar sanning. Ni kommer att kunna fixa detta bara du inte är för hård mot dig och din kille! för ni är verkligen det perfekta paret <3 ! Sen kan jag tycka att man ska göra som du säger säga allt på en gång men killar går in i någon slags försvarsställning. Där dom hittar på en sak för att få det överstökat A.S.A.P så du gör rätt i att ta och åka ner till han! Lycka till och hoppas ni fortsätter vara det perfekta paret <3 //Sofia

Svar: Tack för din fina kommentar! <3 Kram!
linnzplace.blogg.se

2015-09-03 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0